نوشته شده توسط : hotelju

چربی گیر چیست؟

 

چربی گیر چیست؟
چربی گیر چیزی است که فاضلاب آشپزخانه قبل از ورود به سیستم زباله فاضلاب از آن عبور می کند. این دستگاه - از نظر فنی رهگیر گریس - گریس را رهگیری ، ضبط یا "به دام می اندازد". چطور؟

در ماهیتابه را چرب کنید ( چربی گیر )

 

گریس - چربی گیر  اصطلاح صنعتی چربی های حیوانی و روغن های گیاهی (FOG) - 10 تا 15 درصد چگالی کمتری نسبت به آب دارد و در نتیجه ، روی آن شناور می شود. هنگامی که فاضلاب آشپزخانه از طریق یک رهگیر گریس جریان می یابد ، FOG به لطف سیستم مهندسی دزدگیر ، سازه های دیواری پلاستیکی که جریان آب را کند می کند ، به سطح بالا می رود. این به FOG زمان می دهد تا به سمت بالا برود ، در حالی که آب بدون FOG از پایین دام به خطوط فاضلاب خارج می شود.

 

وقتی مقدار کافی چربی در روغن گیر جمع شد ، باید تخلیه شود. چربی گیر این می تواند یک فرایند دستی باشد ، یا گاهی اوقات شامل یک کامیون پمپ و سایر تجهیزات تخصصی است. رهگیرهای گریس اتوماتیک ، از جمله مدل های Big Dipper ، لایه گریس را در یک ظرف ذخیره سازی جدا کنید. این ظرف به راحتی توسط کارکنان آشپزخانه قابل تخلیه است. هنوز هم ، کارکنان آشپزخانه باید چربی گیر به طور دوره ای فیلترهایی را که برای گرفتن ذرات کوچک غذا طراحی شده است تمیز کنند ، به همین دلیل ما دستیار پیشرفته نگهداری را معرفی کردیم . این گزینه جدید به طور خودکار این ذرات را چربی گیر



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hotelju

چربی گیر

 

چربی گیر تله گریس (همچنین به عنوان رهگیر گریس ، دستگاه بازیابی گریس ، کپسول گریس و مبدل گریس نیز شناخته می شود) چربی گیر دستگاه لوله کشی (نوعی تله) است که برای رهگیری بیشتر گریس ها و مواد جامد قبل از ورود به سیستم دفع فاضلاب طراحی شده است. فاضلاب متداول حاوی مقادیر کمی روغن است که به مخازن سپتیک و امکانات تصفیه وارد می شود و یک لایه کفگیر شناور را تشکیل می دهد. این لایه کفگیر بسیار آهسته توسط میکروارگانیسم ها در فرآیند هضم بی هوازی هضم و تجزیه می شود. مقادیر زیادی چربی گیر روغن حاصل از تهیه غذا در رستوران ها می تواند یک مخزن سپتیک یا مرکز تصفیه را تحت فشار قرار دهد و باعث رهاسازی فاضلاب تصفیه نشده در محیط شود. چربی های با ویسکوزیته بالا و چربی های پخت و پز مانند گوشت خوک وقتی خنک می شوند ، جامد می شوند و می توانند با مواد جامد دیگر دفع شوند تا لوله های تخلیه را مسدود کنند.

تله های چربی از زمان ویکتوریا مورد استفاده قرار می گیرند: چربی گیر ناتانیل وایتینگ اولین حق ثبت اختراع را در اواخر دهه 1800 بدست آورد. تله ها میزان چربی ، روغن و گریس (FOG) که به فاضلاب وارد می شود را کاهش می دهند. این جعبه ها شامل جعبه هایی در داخل مجرای تخلیه هستند که بین غرق های آشپزخانه و سیستم فاضلاب جریان دارند. آنها فقط فاضلاب آشپزخانه را از خود عبور می دهند و هیچ سیستم زهکشی دیگری مانند توالت را سرویس نمی دهند. آنها می توانند از چربی گیر مواد مختلف مختلف مانند فولاد ضد زنگ ، پلاستیک ، بتن و چدن ساخته شوند. دامنه آنها از 35 لیتر تا 45000 لیتر و بیشتر است. آنها می توانند در بالای زمین ، زیر زمین ، داخل آشپزخانه یا خارج از ساختمان قرار بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()